Dostupni linkovi

Duma naložila istragu protiv RSE, VOA, CNN


Konstantin Zatulin, poslanik Dume koji je podnio incijativu za istragu protiv RSE, VOA i CNN

Donji dom ruskog parlamenta Duma naložio je istragu o tome da li je rad Ruskog servisa Radia Slobodna Evropa (RFE/RL), Glasa Amerike (VOA) i CNN u skladu sa ruskim zakonima.

Potez državne Dume stiže par dana nakon što je američka senatorka Jeanne Shaheen, demokrata iz Nju Hempšira podnijela zakon koji će omogućiti američkom ministarstvu pravde da vode istragu o mogućem krešnju zakona o Registraciji stranih agenta, od strane RT, ruske medijske mreže koju podržava Kremlj.

Rusku incijativu je predložio Konstantin Zatulin, poslanik partije ruskog predsjednika Vladimira Putina, Jedinstvena Rusija, koja kontroliše većinu u Dumi.

Nakon što je ova inicijativa odobrena u petak, Duma je dala nalog Komitetu za informacionu politiku da provjere da li RSE na ruskom jeziku, poznat kao Radio Svoboda, VOA i CNN rade u skladu sa ruskim zakonima.

Zatulin je konkretno povezaoovu istragu sa zakonom koji je predložila američka senatorka, citirajući procjene američkih obavještajnih službi da se RT u SAD koristio kao dio direktne kampanje Kremlja za korištenje javnog uticaja sa ciljem podrške američkom predsjedniku Donaldu Trumpu na izborima 2016.

I RT i Kremlj su te optužbe odbacili.

I RSE i VOA -u nadgleda Bord guvernera za emitovanje (BBG), američka agencija koja nagleda civilno emitivanje medijskih operacija.

VOA je federalni entitet, dok je RSE privatna neprofitna organizacija, koja se finansira fondovima iz američkog Kogresa.

TV mreža CNN je došla na udar Moskve zbog načina na koji prate navodno rusko miješnje u predsjedničke izbore u SAD, kao i veze između Trumpovih saradnika i ruskih zvaničnika.

Portparol ruskog Ministarstva vanjskih poslova Marija Zaharova ranije ovog mjeseca je optužila ovu međunarodnu TV mrežu sa sjedištem u Atlanti, istim vokabularom koji koristi i Donad Trump da su "netačne vijesti".




XS
SM
MD
LG