Dostupni linkovi

Beograd: Odbijena prijava protiv čelnika Informera i Pinka


Jedna od naslovnica Informera

Više javno tužilaštvo u Beogradu odbacilo je krivičnu prijavu grupe novinara i javnih ličnosti protiv glavnog i odgovornog urednika dnevnog lista Informer Dragana J. Vučićevića i glavnog urednika Televizije Pink Željka Mitrovića, zbog tekstova u kojima su podnosioci prijave optuženi za zaveru protiv vlasti i nasilno rušenje ustavnog poretka, prenosi Cenzolovka sajt.

U obaveštenju koje je potpisao zamenik javnog tužioca Aleksandar Momčilović kaže se da je krivična prijava odbačena zato što „nema osnovane sumnje da su prijavljena lica izvršila navedena krivična dela niti pak neko drugo krivično delo za koje se goni po službenoj dužnosti, već se eventualno radi o krivičnom delu uvreda“.

Potpisnici krivične prijave su Vukašin Obradović, nekadašnji predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije, Ilir Gaši, direktor Slavko Ćuruvija fondacije, novinarke Antonela Riha i Tamara Skrozza i glumci Sergej i Branislav Trifunović.

Oni su uputili su Apelacionom javnom tužilaštvu prigovor na ovu odluku i izdali saopštenje u kojem podsećaju da su bez ikakvih dokaza optuženi za učešće u zaveri za nasilno rušenje ustavnog poretka, da su dovedeni u vezu sa „stranim agenturama“, pokušajem stvaranja haosa u zemlji, pa čak i u vezu sa „ubijanjem Vučića“, kako se navodi u tekstovima Informera i drugim medijima koji su ovakve ili slične stavove prenosili, kao što su TV Pink ili portali Pravda i Zavetnici.

„Za razliku od poduhvata za koji su oni optužili nas, ovde postoje dokazi – crno na belo. Ipak, formalno smo obavešteni da naša država ne smatra da postoje razlozi da se dalje bavi ovim slučajem. Iskoristili smo postojeće zakonske mogućnosti i podneli prigovor kojim tražimo da se krivična prijava ponovo razmotri“, navode podnosioci odbačene krivične prijave u zajedničkom saopštenju.

XS
SM
MD
LG