Dostupni linkovi

Vanredna vijest

Kina tvrdi da je Wall Street Journal 'priznao grešku'


The Wall Street Journal se, prema izjavama kineskih zvaničnika, nije formalno izvinio

Kinesko Ministarstvo spoljnih poslova saopštilo je u sredu da su iz američkog lista The Wall Street Journal bili u kontaktu s kineskom vladom u februaru u vezi teksta za koji Peking kaže da ima rasistički naslov, i da su priznali svoje greške, javlja Reuters.

Portparol izdavača Wall Street Journala, Dow Jones & Co, Toby Doman, odbio je komentarisati to pitanje kada ga je kontaktirao Reuters.

Portparol Ministarstva spoljnih poslova Zhao Lijian rekao je novinarima da se list nije formalno izvinio.

Kina je prošle nedelje ukinula akreditacije australijskom i dvojici američkih novinara lista The Wall Street Journal zbog naslova članka za koji Peking smatra da je rasistički. Sporni naslov članka "Kina je stvarni bolesnik Azije" ukazuje na aktuelnu epidemiju korona virusa u Kini.

XS
SM
MD
LG