Dostupni linkovi

Vanredna vijest

Željko Mitrović izgubio na sudu od Dragana Đilasa


On plati hiljadu - dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione građana: Dragan Đilas

Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je vlasnik televizije Pink Željko Mitrović kriv za neistine i uvrede koje je, u jednom od svojih "otvorenih pisama", izneo na račun lidera Stranke slobode i pravde (SSP) Dragana Đilasa i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara, saopštila je danas ta stranka.

SSP je naveo da je Mitrović u oktobru 2017. u otvorenom pismu, naslovljenom sa "Dragi Điki", izneo niz neistina, tvrdeći da je Đilas "pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao gradjane na izgradnji mostova", kao i da je to emitovao tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji.

Sud je te navode, kao i navode da je Đilas "hapsio lekare", ocenio kao netačne i uvredljive, piše u saopštenju.

Predsednik SSP Đilas izjavio je da je to već treći sudski postupak protiv Željka Mitrovića koji je dobio, ali da to nije sprečilo vlasnika TV Pink da nastavi sa iznošenjem neistina i uvreda.

"On plati hiljadu - dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione građana. Podnosiću i ubuduće tužbe, ali javno postavljam pitanje da li su kazne koje sud odredjuje adekvatne kad se vidi da nemaju nikakav uticaj i da se iste stvari ponavljaju", kazao je Đilas.

On je rekao da je ista situacija i sa "neistinama koje izgovaraju vučići, vesići, informeri i srpski telegrafi".

"Svi plate ove, za njih simbolične iznose, i nastave sa lažima. Pitanje je dokle", rekao je Đilas i dodao da će novac od odštete kao i svaki put uplatiti u humanitarne svrhe.

XS
SM
MD
LG