Dostupni linkovi

logo-print

Ruskoj televiziju RT ugašen račun u banci u Velikoj Britaniji


Ilustraciija

Ilustraciija

Ruska televizija RT saopštila je u ponedjeljak da je britanska banka NatWest ugasila njen račun u Velikoj Britaniji bez objašnjenja.

"Naš račun u Britaniji je zatvoren. Svi naši računi. 'Na odluku se ne može žaliti'. Neka živi sloboda govora!" napisla je glavna urednica ruske televizije Margarita Simonjan navela je na Twitteru.

RT je saopštila su ih iz NatWesta obavijestili da kancelarija u Londonu više neće imati ovaj mediji među klijentima.

Takođe je saopšteno da je banka koja je u vlasništvu grupe "Royal Bank of Scotland Group - RBS" odbila da pruža usluge RT.

RT, televizijski kanal iza kojeg stoji Kremlj, ranije poznat kao Russia Today, ranije je bio pod sankcijama britanske regulatorne agencije za medije, Ofcom, zbog pristrasnog izvještavanja.

Portparol britanske premijerke Theresae May je rekao je da je odluka NatWest banke da uskrati usluge ruskom državnom emiteru "stvar banke i da je njihovo da odluče kome će ponuditi usluge na bazi sopstvenih procjena rizika."

U julu 2015., banka Barclay je zatvorila račun koji je kod njih imao konglomerat Rossia Segodnya u koraku koji je rusko Ministarstvo vanjskih poslova povezalo sa sankcijama koje je Rusiji uvela EU zbog akcija u Ukrajini.

XS
SM
MD
LG