Dostupni linkovi

Ugašen ruski list koji je objavio da se Putin oženio


Ruski dnevnik "Moskovski korespondent", koji je prvi pisao o navodnoj svadbi predsjednika Vladimira Putina i gumnastičarke Aline Kabajeve, privremeno je prestao izlaziti, zbog, kako je navelo uredništvo, financijskih problema. Istodobno je potvrđeno da je glavni urednik lista podnio ostavku. Tokom nedavnog boravka u Italiji, Putin je odbacio navode "Moskovskog korespondenta" o svojoj ženidbi ruskom gimnastičarkom i dodao kako u novinarstvu postoje "granice koje se ne smiju prijeći". Moskovski dnevnici, od kojih su neki izrazili zabrinutost zbog gašenja "Korespondenta", pišu danas kako su ruske vlasti "podsjetile" bankara i vlasnika tog lista Aleksandra Lebedeva, da posjeduje banku i "da bi bilo dobro da se više bavi bankarstvom".
XS
SM
MD
LG