Dostupni linkovi

logo-print

BEOGRAD


Televizija BK odbacila je kao neosnovane optuzzbe da nelegalno koristi 40 frekvencija, navodechi da su ugovori koji su 1997. godine sklopljeni sa tadassnjom Vojskom Jugoslavije zakonski vazzechi. Saopsstenja predsednika Radiodifuzne agencije Nenada Cekicha BK ocenjuje kao politiccku hajku, a ne uredjenje medijskog prostora. Cekich je nadlezznim drzzavnim funkcionerima Srbije i drzzavne zajednice uputio zahtev za preispitivanje legalnosti osnivanja i poslovanja Televizije BK, cciji je vlasnik biznismen Bogoljub Karich. U saopsstenju Cekich navodi da je za tu televiziju, na osnovu
izvesstaja Ministarstva odbrane i "Telekoma", jasno da "nelegalno koristi 40 vojnih frekvencija i da je vreme da se ovim problemom pozabave i drugi nadlezzni drzzavni organi". Cekich je naveo i da je, prema najnovijim podacima, Televiziju BK, bez ikakvih ugovora i naknade, izdassno pomagao i bivssi PTT, sada "Telekom Srbije".
XS
SM
MD
LG