Dostupni linkovi

logo-print

BEOGRAD


Savet Republiccke radiodifuzne agencije izrekao je javno upozorenje televiziji "BK" jer je tokom kampanje za izbore za predsednika Srbije nedvosmisleno favorizovala svog vlasnika i predsednicckog kandidata Bogoljuba Karicha, posvetivssi njegovim aktivnostima 37 odsto ukupnog izbornog programa. Predsednik tog saveta Nenad Cekich kazze da bi sledecha mera, mogla da bude ukidanje dozvole za emitovanje. Radio difuzni savet je saopstio da je utvrdjeno da BK Televizija
za emitovanje koristi 40 kanala Vojske SCG na osnovu ugovora koji su suprotno zakonu sklopljeni 1997 - me i 1998-me godine.
XS
SM
MD
LG