Dostupni linkovi

logo-print

BANJA LUKA


Glavni i odgovorni urednik informativno-političkog programa bosanskohercegovačke televizije Amir Zukić ocenio je da stav zvaničnika Republike Srpske da ne daju izjave tom mediju "nije slučajno došao u trenutku imenovanja novog rukovodstva ove medijske kuće".
"Odluku Vlade Republike Srpske da zabrani ministrima i službenicima davanje izjava za BHT1 smatramo još jednim u nizu pritisaka na našu kuću i pokušaja direktnog mešanja u uređivačku politiku javnog emitera naše države", rekao je Zukić za "Nezavisnim novinama".
Vlada RS donela je odluku da predstavnici Vlade i njenh institucija ne govore za BHT1 sve dok taj medij ne bude promenio odnos prema institucijama i pojedincima iz tog entiteta.
Povod za nesuglasice je bila tvrdnja iz Republike Srpske da je informacija o Danu tog entiteta emitovana u 20. minutu dnevnika. BHT1 tvrdi da je informaicja emitovana u 10. minuti.
XS
SM
MD
LG