Dostupni linkovi

logo-print

NUNS i NDNV: Smene na RTV su otvoreni politički pritisak


Radio Televizija Vojvodine

Radio Televizija Vojvodine

Smene urednika u Radio-televiziji Vojvodine (RTV) predstavljaju otvoren politički pritisak i ozbiljno narušavaju samostalnost i nezavisnost javnog servisa, ocenili su danas predsednik NUNS-a Vukašin Obradović i predsednik NDNV Nedim Sejdinović u razgovoru sa predstavnicima OEBS-a i EU u Srbiji.

Predsednik Demokratske stranke Bojan Pajtić izjavio je danas da se ne sme dozvoliti pemijeru Srbije Aleksandru Vučiću da ljude koji se sa Radiotelevizije Vojvodine bore za profesionalne standarde deli na "naše" i "njihove".

Pajtić je u saopštenju za naveo da je neverovatno na koje sve načine i u kojim sve situacijama Vučić pronalazi opravdanja za pravno, političko i fizičko nasilje koje vlada u svim sferama društva koje gradi Srpska napredna stranka.

Predsednik DS je naveo da godinama nije gostovao na RTV, za razliku od Vučića koji "ne silazi sa RTS".

Vučić je ranije danas izjavio da su smene urednika na Radioteleviziji Vovodine po propisu i da nije bilo upliva politike, već je sve rešavano kroz Upravni odbor.

On je rekao da ne misli da neko treba da ima "naslednu funkciju" i da se uvodi "monarhizam" u javna preduzeća da bi oni koje su postavili Bojan Pajtić i Bojan Kostreš (DS) "bili negde do kraja života".

Srpska napredna stranka je, zbog navoda Pajtića da godinama nije bio na RTV pitala u odvojenom saoštenju da li je gostovao na Radioteleviziji Vojvodine 20. aprila, dan pre početka izborne tišine, u udarnom terminu, u centralnoj informativnoj emisiji.

U RTV su u prethodnom periodu smenjeni programski direktor Slobodan Arežina, zatim su ostavke podneli direktor Srdjan Mihajlović i direktorka TV Novi Sad Marjana Jović, a smenjeno je još 14 urednika koji su bili zaduženi za informativni program.

XS
SM
MD
LG