Dostupni linkovi

logo-print

Ruske vlasti zabranile TV krimskih Tatara


Nezavisna TV stanica ATR na Krimu prestala je danas da emituje program pošto joj ruske vlasti nisu izdale dozvolu za emitovanje.

ATR je bila prva stanica čiji je program bio namenjen krimskim Tatarima, lokalnoj etničkoj grupi od oko 300.000 pripadnika. Sovjetske vlasti su Tatare 1944. iselile sa Krima u Sibir zbog saradnje s nemačkim okupatorom tokom Drugog svetskog rata, a kasnije su vraćeni na to crnomorsko poluostrvo.

Tokom prošlogodišnjeg pripajanja Krima Rusiji, ta stanica je bila redak kritički glas protiv politike Kremlja, a takvu programsku politiku je nastavila i kasnije.

Osnivač ATR-a Lenur Islamov izjavio je u ponedeljak da je svih četiri zahteva za dobijanje licence odbijeno iz "tehničkih razloga", tako da više ne postoje "pravne osnove" za nastavljanje emitovanuja programa od 1. aprila.

XS
SM
MD
LG