Dostupni linkovi

logo-print

Kremlj negirao da su finansirali Navalnija


Kremlj je negirao navode da su finansirali fondaciju na čijem je čelu jedan od najglasnijih kritičara predsjednika Vladimira Putina, Aleksei Navalni.

Ruski dnevni tabloid "Life News" navodno je uklonio izvještaj sa svoje web stranice nakon što su novinske agencije Tass i Interfax citirale neimenovane zvaničnike Kremlja koji su saopštili da je to "apsolutno apsurdno."

Izvještaj objavljen 6. novembra nosio je naslov "Je li Kremlj prikriveno finansirao Navalnija," i u njemu je navedeno da je Aleksej Navalni Fondacija dobijala novac od Kremlja.

Portparolka Navalnijeve fondacije, Kira Jarmiš, ove tvrdnje je okarakterisala kao "apsurdne".

Navalni je stekao popularnost on line angažamanom protiv korupcije na visokom nivou i predvođenja talasa antivladinih protesta 2011-2012.

Trenutno je u kućnom pritvoru, i služi uslovnu kaznu od pet godina zbog optužbi za krađu 500.000 $, u jednom od nekoliko sudskih procesa protiv njega za koje sam Navalni tvrdi da su dio kampanje Kremlja da ga ušutkaju.

XS
SM
MD
LG