Dostupni linkovi

logo-print

Ukrajina zabranila ruske TV programe


Ukrajinsko pravosuđe zabranilo je u utorak objavljivanje ruskih TV programa u Ukrajini jer ih je tranzicijska vlast u Kijevu optužila da pothranjuju separatizam sa svojim sumnjivim informacijama.

Jedan administrativni sud u Kijevu "donio je danas odluku o prekidu emitiranja ruskih tv-programa u Ukrajini, izjavila je pomoćnica glavne tajnice Vijeća za nacionalnu sigurnost i odbranu Viktoria Siumar, na koju se pozvala agencija Interfax Ukraine.

Ova odluka je privremena dok se ne ispita tužba koju je regulatorna audiovizuelna komisija pokrenula protiv operatera koji objavljuju programe, precizirala je ona.

Odluka se odnosi na Pervy kanal, državnu informativnu televiziju Rossia 24 i privatni prokremaljski kanal NTV.

"Sloboda izražavanja nije predvidjela laži ni manipulacije, naročito ako one izazivaju sukobe među stanovnicima", ocijenila je Irina Čuvilska, stručnjak Instituta za masovne medije.

"Medijski stručnjaci, ukrajinski i ruski, u više navrata su primijetili da su informacije koje objavljuje većina ruskih medija u Ukrajini pune laži i manipulacija", kazala je ona.
XS
SM
MD
LG