Dostupni linkovi

logo-print

Egipat: Zabranjen rad Al Džaziri i još 3 TV



Egipatsko sudstvo naredilo je u utorak zatvaranje četiri televizije, među kojim je egipatski ogranak Al-Džazire i kanal Muslimanske braće, smenjenog predsednika Mohameda Morsija.

Osim Al-Džazire Mubašer Misr i Ahrara 25, upravni sud u Kairu naredio je zatvaranje još dva islamistička tv-kanala Al-Kuds i Al-Džarmuk.

Emitiranje Ahrara 25 i još nekoliko drugih islamističkih kanala prekinuto je nekoliko sati posle Morsijevog smenjivanja i hapšenja 3. jula, što su osudile glavne organizacije za zaštitu ljudskih prava u Egiptu.

U nedelju su tri strana nezavisna novinara, koja su radila za katarski kanal na engleskom jeziku, proterana iz Egipta.

Vlasti i lokalni mediji optužili su Al-Džaziru da delimično pokriva krvave događaje koji su usledili nakon Morsijevog smenjivanja. Vlasti su ovu optužbu proširile na sve strane medije.
XS
SM
MD
LG