Dostupni linkovi

logo-print

Umesto o skenerima, prilog protiv Putina



Jedna ruska televizija emitovala je usred dnevnika prilog protiv ruskog predsednika Vladimira Putina i on je danas dostupan na internetu.

U prilogu privatne televizije Vostočnij ekspres iz Čeljabinska navode se informacije o ubijenim novinarima, korupciji i o bivšim tajnim agentima koji su sada na vlasti.

Umesto priloga o skenerima u jednoj bolnici, gledaoci su imali priliku da pogledaju prilog o "Putinovom dobu", u kojem se navode ubistva novinarki Ane Politkovske i Natalije Jestemirove, smrt u zatvoru pravnika Sergeja Magnitskog i slučaj bivšeg naftnog magnata Mihaila Hodorkovskog.

"Sloboda više nije prisutna, rasprostranjenost korupcije je bez presedana, a na funkcijama u državi su bivši agenti KGB-a" (tajne policije), navodi ženski glas ozbiljnog tona.

Prema lokalnim medijima, snimak je emitovao jedan saradnik televizije koji je u sukobu s regionalnom administracijom i koji je otpušten nakon tog incidenta. On bi mogao da bude optužen za "huliganstvo".

Od dolaska Putina na vlast 2000. godine, podseća AFP, veliki televizijski kanali su prešli pod kontrolu vlasti i emituju samo pozitivne informacije o prvom čoveku zemlje, za razliku od Internet portala koji ga žestoko kritikuju.
XS
SM
MD
LG