Dostupni linkovi

logo-print

Bivši direktor Nove TV Svilan osuđen na dobrotvorni rad


Bivši direktor programa Nove TV Siniša Svilan danas je proglašen krivim i osuđen na osam mjeseci zatvora, koje može odslužiti radom za opšte dobro, zbog optužbi da je primio 67.500 eura mita u zamjenu za prikazivanje emisija produkcijske kuće Core Media u programu Nove TV.

Kako mu je kazna manja od godinu dana Svilan ju može zamijeniti radom za opšte dobro, no državi će morati vratiti imovinsku korist od 67.500 eura, odlučilo je danas sudsko vijeće zagrebačkog Županijskog suda pod predsjedanjem sutkinje Jasne Smiljanić.

U završnim govorima prošle semice USKOK je tražio da se Svilana proglasi krivim, ističući da je tijekom suđenja utvrđeno da su emisije Core Medije na Novoj TV prikazane na Svilanovu inicijativu.

Njegov branitelj Ljubo Pavasović Visković tvrdio je, pak, da bivši direktor programa Nove TV prema ugovoru o radu nije bio ovlašten sklapati poslove već je o tome na temelju niza provjerljivih parametara odlučivala uprava. Za ključne USKOK-ove svjedoke koji su teretili Svilana, branitelj je rekao da su mijenjali iskaze i branili svoje interese u drugim predmetima preko njegovih leđa.

Optužnica protiv Svilana podignuta je u aprilu prošle godine, sud ju je potvrdio početkom juna, a suđenje mu je počelo u sewptembru iste godine kada je odbacio USKOK-ovu optužnicu i rekao da se ne osjeća krivim.

Paralelno sa suđenjem Svilanu USKOK je provodio istragu protiv Vladimiar Šelebaja i još četiri osobe koje se tereti za neplaćanje 3,1 milijuna kuna PDV-a te nezakonito izvlačenje više od 16 milijuna kuna iz tvrtki Core Media i Media Spot.

Pred kraj suđenja istraga je proširena i na Dijanu Čuljak novinarku HRT-a, uhapšenu na dan kada je USKOK u postupku protiv Svilana odustao od saslušanja zaštićenog svjedoka pod pseudonimom Krešo s kojim nisu mogli stupiti u kontakt. No, Krešo je u istrazi navodno ispričao da su od producentske tvrtke Core Media honorare "opranog" novca primali političari, dužnosnici državnih tvrtki, izdavači i kolumnisti zaposleni u tiskanim medijima, ali i dvoje bivših čelnika s HRT-a.
XS
SM
MD
LG