Dostupni linkovi

logo-print

Iranski Press TV uklonjen u SAD-u i Kanadi


Iranska državna informativna mreža Press TV je uklonjena sa etera u Sjevernoj Americi, saopćila je na svojoj internetskoj stranici televizijska stanica koja program emitira na engleskom jeziku.

Kanal je saopćio da su uklonjeni sa satelitske platforme Galaxy 19, putem koje su bili emitirani u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. Press TV nije dobio saopćenje zbog čega su uklonjeni sa satelita.

Državna mreža je svoj program emitirala 24 sata dnevno, a emitirali su svjetske vijesti i provladine stavove izvan iranskih granica.

Mreža je ovaj potez nazvala "još jednim sramnim kršenjem slobode govora". Naveli su da je ovaj potez dio sankcija koje je Zapad uveo Iranu zbog spornog nuklearnog programa. Zapad se boji da bi taj program mogao biti usmjeren ka proizvodnji nuklearnog oružja.

Iran negira te optužbe, te tvrdi da su nuklearne aktivnosti usmjerene u miroljubive svrhe.

Luksemburška kompanija Intelsat, koja je vlasnik satelita Galaxy 19, nije komentirala ovaj svoj postupak.

Ministarstvo finansija SAD-a ove sedmice je na crnu listu stavilo Javni servis Islamske republike Irana (IRIB) i direktora servisa Ezatolaha Zarghamija, koji nadgleda emitiranje iranskih kanala.
XS
SM
MD
LG