Dostupni linkovi

logo-print

Priveden bivši Kameronov šef za medije


Bivši glavni savetnik za medije britanskog premijera Dejvida Kamerona i urednik tabloida News of The World Endi Koulson (Andy Coulson) priveden je u sredu u Škotskoj zbog sumnje da je lažno svedočio na suđenju bivšem škotskom poslaniku Tomiju Šeridanu 2010.

Škotska policija je privela Koulsona (44) u njegovoj kući u Londonu zbog optužbi povezanih sa njegovim svedočenjem u procesu pred glazgovskim Višim sudom 2010, kada je političar Tomi Šeridan dobio parnicu protiv sada nepostojećeg "News of the World", koji je tada pisao da je Šeridan upleten u skandal sa seksom i drogom.

Šeridan je, međutim, kasnije osuđen na tri godine zatvora, nakon što je porota sa suđenja 2010. presudila da je on počinio krivokletstvo kada je tužio tabloid.

Koulson je bio urednik "News of the World" u vreme kada je taj tabloid objavljivao priče o Šeridanu i radio je kao Kameronov direktor za komunikacije kada je svedočio na suđenju 2010. godine.
XS
SM
MD
LG