Dostupni linkovi

logo-print

Banja Luka: Presuda za klevetu u korist Dodika


Osnovni sud u Banja Luci donio je presudu kojom se usvaja tužbeni zahtjev Milorada Dodika, predsjednika Republike Srpske, i obavezuju tuženi Radio-televizija Federacije BiH i njeni urednici Duška Jurišić i Bakir Hadžiomerović, te novinar Slobodan Vasković da mu solidarno isplate 10.000 marka sa zakonskom zateznom kamatom za naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda - klevete, objavljivanjem, vođenjem i davanjem izjava u emisijama "60 minuta".

Presudom, koja je donesena 24. februara, tuženi se obavezuju i da tužiocu solidarno naknade troškove parničnog postupka od 1.814 KM u roku od 30 dana od dana pravosnažnosti presude pod prijetnjom prinudnog izvršenja. U presudi je, između ostalog, navedeno da tuženi javni RTV servis odgovara kao pravno lice koje je emitovalo određeni programski sadržaj i koje je imalo efikasnu kontrolu nad objavljenom sadržinom.

Tuženi su odgovorni za štetu koju je pretrpio Milorad Dodik zbog povrede ugleda, u emisijama "60 minuta" emitovanim 15. i 22. decembra 2008. godine.
XS
SM
MD
LG