Dostupni linkovi

logo-print

Britanija zabranila rad iranskoj PRESS TV


Nakon duže spekulacije da bi do toga moglo doći, Britanija je sada i službeno zabranila rad iranskoj televiziji PRESS TV, koja emitira vijesti na engleskom putem satelita.

Službeni razlog za oduzimanje radne licence je "povreda novinarskih regulativa".

Britanski državni ured za komunikacije optužio je TV postaju da, unatoč činjenici što emitira iz Londona, sve odluke zapravo dolaze iz Teherana.

Nadalje, iranska televizija optužena je za neplaćanje globe u iznosu od 100,000 funti, koju su zadobili 2009. zbog emitiranja razgovora sa zatvorenim novinarom.
Glasnogovornik postaje PRESS TV rekao je da se ovdje radi o čistom aktu cenzure.

Phil Rees, britanski analitičar i autor po pitanju medija, zaključuje: "Ova zabrana se nikad ne bi desila da se nije radilo o geopolitičkom pitanju. Uređivačka politika kuće PRESS TV nije razmatrana u kontekstu novinarstvu, već isključivo u kontekstu aktualnih britansko-iranskih odnosa."

Phil Rees također navodi kako je gašenje TV kuće Press TV izuzetno "tragična" vijest jer će dodatno umanjiti mogućnost dijaloga u britanskim medijima, pogotovo ako se uzme u obzir da su službeni odnosi između Britanije i Irana na najnižoj razini ikada.
XS
SM
MD
LG